pühapäev, 20. november 2016

Mina siin!

Tere!
Minu nimi on Betti Nora ja see siin on minu esimene blogipostitus.

Blogi loomise põhjus:
Blogi lõin ma ühel kindlal põhjusel, nimelt on mul koolis vaja teha loovtöö. Ma mõtlesin töö teemat kaua, aga lõpliku valiku tegin ma lähtudes sellest, et mulle meeldib kokandus, täpsemalt küpsetamine. Kuna raamatu väljaandmine, mis oli mu esimene mõte, tundus liiga suur ettevõtmine, siis otsustasin blogi kasuks. 

Mida siit leiate:
Blogist leiate erinevaid toite, mis peaksid teie magusaisu kustutama, kuid boonuseks  nendes on tervislikkus. Retsepte otsin põhiliselt  internetist, nii inglise keelsetelt kui ka eesti keelsetelt lehtedelt, et tuua teie lauale uusi ja põnevaid  maitseid. Kuna kõik  leitud retseptid ei pruugi olla just kõige tervisesõbralikumad, siis asendan retseptis ebatervislikud koostisosad tervislikega.

Mille järgi valin retsepte:  
Retsepte valin selle järgi, mis on hetkel teemas. Kui on mõni tähtpäev, valmis on saanud marjad, puuviljad või kui lihtsalt tahaks midagi uudishimu tekitavat proovida.
Proovin valmistada nii kooke, torte, magustoite, kui ka maiustusi.
                       
Niisiis, loodan, et teile hakkavad mu postitused meeldima ning soovin, et need retseptid muudaksid teie elu veel tervislikumaks ja mõnusamaks.



    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar